Espanyol

L’Espanyol presenta la nova campanya d’abonaments

Espanyol. El club aposta per una bateria de descomptes acumulables on premia la fidelitat i l’assistència. El carnet es desdobla en dues modalitats: soci i abonat, aquest amb accés a l’estadi

L’Espanyol ha presentat, aquest matí, en un esmorzar informatiu, la nova campanya d’abonaments. Un moment esperant per molts aficionats blanc-i-blaus després de la polèmica generada l’any passat per la pujada de preus. Ara el club busca premiar la fidelitat, congelant els preus i aplicant un seguit de descomptes per bonificar la fidelitat i el compromís. “Hi han moltes coses que hem presentat fa un any i que ja vam dir que es farien. Aquest és un projecte a tres anys. Moltes coses no les vam poder fer l’any passat, per qüestions tecnològiques, però ara sí”, ha apuntat el director general corporatiu, Roger Guasch. “Creiem que és una gran aposta de futur i de fidelització. Aquest final de temporada ens ajuda. El més important és que tenim una línia i mirem que fan els millors i replicar-ho”, ha reblat Roger Guasch que espera “trencar la tendència de baixa de socis” i que el preu es mantindrà igual amb Europa League.

“Ens centrem en el cor i l’escut. En la passió i la marca. És també el reconeixement a la fidelitat, compromís, famílies i nens i joves, que són el nostre futur. Tot el que fem ho treballem des d’aquests dos eixos”, ha apuntat el director de màrqueting, Agustí Filomeno, l’encarregat de portar el pes de la presentació que ha destacat que amb aquesta nova campanya. “L’estrany és que hi hagin acumulacions de preus” i ha afegit “Crec que amb el que estem presentant hi hagi un repunt de socis i abonats perquè ara és més atractiu”

Dos carnets.

Ara el club aposta per un format clar on premia la fidelitat i el compromís dels seus aficionats amb una bateria de descomptes acumulables mitjançant l’antiguitat i l’assistència, el curs anterior, a l’estadi. El convenciment dels dirigents de l’entitat és estimular l’alta de nous socis i deixar que el RCDE Stadium sigui l’estadi amb l’assistència més baixa de primera respecte al seu aforament. El curs que acaba es va tancar amb 21.000 socis abonats i uns 2.500 en modalitat ’Fan’.

La gran novetat d’enguany és el desdoblament dels carnets amb la intenció de definir millor els avantatges de l’abonament. Ara hi haurà dos carnets: el de Soci i l’abonament de temporada. El primer, el de Soci, vindrà a ocupar la figura de l’antic ’Soci Fan’ i té un preu que oscil·larà entre els 60 euros de l’adult i el 45 d’infantil. És un carnet on l’aficionat conservarà el seu número de soci i tindrà diversos avantatges com accedir a promocions, descomptes d’un 10 per cent a les botigues del club i un 20 per cent en compres d’entrades. La més important és que donarà dret a una entrada gratuïta per temporada però no s’inclouran els partits ’premium’ com el Barça o el Madrid i el d’equips que juguin competició europea. La fidelitat també tindrà premi. El carnet de soci es veurà bonificat pel ’descompte tarifa fidelitat’. Per cada any d’antiguitat ininterrompuda al club hi haurà un 1 per cent de descompte sobre el preu. Per exemple: 15 anys de soci, un15 per cent i les penyes tindran un descompte de 15 euros depenen de la modalitat de soci: adult o infantil.

Carnet d’abonat.

L’altra pota de la nova campanya és el Carnet d’Abonament. Tenir el carnet de soci no dona accés a l’estadi. Per fer-ho, el soci haurà de fer-se el carnet d’abonament amb uns preus que oscil·laran entre els 290 i els 1.240 euros a aquest preu s’ha de sumar el preu del carnet de soci, condició obligada per ser abonat. Aquí el club ha treballat en tres aspectes claus: Compromís, fidelitat i Famílies (nens i joves). Els descomptes, tots ells acumulables, són diversos. El primer correspon a l’assistència. Qui hagi anat a tots els partits o només hagi faltat a un, la temporada 2018/19, tindrà un 10 per cent de rebaixa en el nou abonament i un 5 per cent si s’ha perdut 2 o 3 partits. Hi haurà també un descompte per a famílies que variarà entre un 5 i 20 per cent. Els abonats entre 0 i 30 anys també tindran rebaixes que aniran del 85 per cent de descompte per un abonat de 0 anys fins anar disminuint de manera gradual fins els 30 anys que tindrà un descompte del 3 per cent. Els majors de 67 anys gaudiran d’un 20 per cent de descompte. Aquesta bateria de descomptes també porta implícita un altre argument. El club deixarà de fer promocions fora de temps i els preus no variaran al llarg de la temporada. No hi haurà un carnet de segona volta. “Volem primer la gent que paga des de l’inici”, ha dit Filomeno Si es renova el carnet via web entre l’1 i 30 de juny hi haurà un altre 5 per cent de descompte. “Serà molt difícil que algú pagui més aquest any, tot el contrari”, ha reiterat Agustí Filomeno en una campanya que consideren adient i positiva per afavorir l’assistència. A més, hi haurà promocions especials per abonats per entrades addicionals que es posaran a disposició una setmana abans del partit. Com sempre, l’abonament es podrà transferir entre persones de la mateixa categoria. Queda exclòs la grada d’animació.

Període de renovació.

La intenció del club, amb aquesta bateria de descomptes és deixar clar que “assistint a quatre o cinc partits ja tens el carnet pagat”. Els detalls de la campanya arribaran als socis en el partit de demà davant la Real Sociedad amb un tríptic informatiu. El període de renovació tindrà com a data d’inici l’11 de juny i noves altes a partir del 17 de juny. El càrrec domiciliat el 30 de juny. Fins aquesta data el club aplicarà un descompte d’un 5 per cent en la compra d’abonament online. I a partir del 31 d’octubre tots els descomptes deixaran d’aplicar-se.

ROGER GUASCH

“És una gran aposta de futur i de fidelització. El més important és que tenir una línia”

ROGER GUASCH

“El que volem és trencar la tendència dels últims anys”

AGUSTÍ FILOMENO

“Amb el que estem presentant hi haurà un repunt de socis i abonats perquè ara és més atractiu”

La novetat: una grada familiar

Entre les propostes noves que inclourà aquesta nova campanya d’abonaments hi ha una sèrie de descomptes especials per a grups. Així, la grada penyista tindrà un 10 per cent de reducció; la grada d’animació un 50 per cent i la gran novetat és la creació d’una grada familiar. Una zona de l’estadi, prop de la gespa, on es vol crear un ambient familiar i sense fums. Zona prioritària d’animació de la mascota de l’equip (El perico i la perica). Reservat a pares i mares i els seus fills d’edats entres els 6 i els 12 anys. En tot cas, el club ha informat que si un nen, en aquest cas un germà, està fora d’aquesta edat, també se l’inclourà. De moment, és una prova pilot i en funció de quina acollida tindrà es podria augmentar el seu aforament. Inicialment el club ha destinat una zona per 294 persones, a la zona baixa de la grada presidencial, i els descomptes en l’abonament seran del 70 per cent, però no és acumulable a d’altres descomptes. Per acollir-se a aquesta grada el mínim són dues persones: un adult i un menor amb les edats esmentades.

D’altra banda, el club ha deixat clar que, el proper curs, implementarà mesures antitabac amb cartells recomanant no fumar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.